Sari navigarea

Tocmai s-a terminat si turda festul de anul acesta. Cu chiu cu vai a trecut, si eu zic ca destul de bine, cel putin pentru mine ca eu m-am distrat. Singurul lucru care nu mi-a prea placut a fost acela ca sa tinut la Cluj. Dar nu avem ce face, nu putem ignora puterea locala. Important e ca s-a putut organiza. Anul acesta am batut un nou record, obicei deja cunoscut al turda festului. Anul acesta am ignorat ceapa ca material de record si am folosit crengi de alun pentru a face cel mai mare cos din lume. S-a ajuns la 10 metri inaltime si 18 lungime. Cel putin eu ador cosul ala pentru cum arata, si eu as vrea unul acasa.  Mi-a mai placut la turda fest anul acesta ca au fost multi voluntari noi pe care a trebuit sa-i invatam cum sta treaba cu organizarea si mai ales cum sa se poarte ca voluntari. A fost destul de placut eu asa zic. Acum urmeaza sa aducem lucrurile de la Cluj acasa deci inca mai este de munca. O sa revin cu ceva poze indata ce am sa primesc si eu.

One Comment

  1. pune o poza cu cosul


Lasă un comentariu