Skip navigation

Salut salut, week-endul asta am fost la un concurs de debate in Sfantu Gheorghe. Nu o sa fie un post lung o sa fie doar cateva impresii. Am dezbatut pe motiunea „Aceste Parlament ar da acordul tinerilor sa candideze in Parlament de la 18 ani”. Totusi voi ce parere aveti despre aceasta initiativa? Pentru mine a fost o motiune ciudata avand in vedere ca e ceva utopic dupa mine. Oricum campionatul a fost foarte interesant, au fost vreo 250 de participanti din toate colturile tarii. Am si petrecut ca la orice campionat, karaoke si am jucat mafia cu un tip care se credea expert si ma cam enervat ca ma banuia mereu.

3 Comments

  1. Hei.. Nu stiu cum am ajuns pe aici, dar ma bucur ca mai e cineva de aceeasi parere ca mine despre jocul ala de mafia si persoana respectiva :).. Cat despre motiune, a fost ok.. Mai buna decat cea (cele) care ne asteapta la Cluj… Iar, dat fiind ca a fost al doilea meu campionat (pe langa cel de la ploiesti pt. incepatori) pot spune ca mi-a placut foarte mult. Ne vedem la urmatorul campionat. Brasovul te saluta.

    • salut, ne vedem la cluj daca veniti, acolo chiar e de munca pentru motiunile alea, is cam grele:)

  2. Saint George este un oraş din Franţa În România există două „Sfântu Gheorghe”, dar, nici un „Saint George”!


Lasă un răspuns

